Kräftskiva

Hej vänner, mitt i natten!
Vi har nyss kommit hem, och jag är jättepigg och ville inte gå och lägga mig riktigt än.. nattmänniska eller vad?!
Iallafall så var det en supertrevlig kräftskiva, och dom hade gjort så fint med girlanger, hattar och massa annat kul! Så det blev en riktigt lyckad kväll, som sen slutade med att jag & Maria satt och spelade Mario kart och Super smash bros på deras wii hur länge som helst!
 
Men nu väntar strax sängen, för i morgon blir det kalas för mamma & Maja, och sen ska jag plugga klart det jag inte han i Fredags.
Jag slänger in kvällens outfit här nedan för! :D
 
God natt på er ♥ ♥
 
SKÅL!! 
 
 
Och lille Klas fick också vara med!
 
Klänning, H&M  I  Skor, skopunkten I  Väska, second hand Halsband, H&M  
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0