Höstcravings

 
Jag är verkligen en person som är riktigt dålig på att uppskatta "här & nu", men hur kan man göra det när dessa sista månaderna av året är helt underbara, ja kanske inte sjukdomarna man får..hehehe, men allt annat!
 
Jag sitter bara och väntar på att löven på träden ska bli så där härligt röda, gula och bruna. Jag sitter och väntar på spöregn, kanske lite snö, frost och på att få köpa nya höst/vinter stövlar. ♥
Sommaren är verkligen inte min årstid, och fast än jag tycker om att kunna gå i shorts och linne varje dag så är det ändå något visst med att få dra på sig tjocka tröjor, boots, halsduk och mössa..hjälp så jag längtar!!
 
Men ja, änså länge får jag väl nöja mig med att tråna efter alla fina höstbilder på google, hahaha, sån tönt jag är!
 
Puss & kram
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0