Fredag och heeelg!

 
Hej mina hjärtan!
Först förlåt för en halvkass bild tagen med webcamen, men jag har inte haft med min telefon på hela dagen så jag har inte kunnat fota något. Men så är det ibland :)
 
Nu är det äntligen helg, och som jag har längtat! Denna veckan har varit riktigt tuff, och värre lär det bli. Men jag och Emilia känns så himla synkade och strävar efter samma sak, tänker speciellt på rapporten vi skriver, så det känns riktigt bra :)
 
I dag var i som sagt ute på hennes förskola för att dokumentera barnen. Och hur underbara är dom inte, så himla fina! Och efteråt gick vi och käkade lunch.
 
När jag väl var hemma somnade jag riktigt gott i sängen, som sagt så har min kropp gått på helspeed och nu när det är helg så slappnar den av till fullo. Så en powernap på typ 2 timmar, och sen kom Rasmus hem och vi körde och fixade mat. I kväll blev det sushi för min del, mums! Och nu har vi precis kommit hem från en runda hos Rasmus syster, och slängt oss i soffan med vars ett choklad och dator, fint ;) :D 
 
Så ha en fortsatt mysig kväll, puss & kram ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0