En härlig Söndag

Hej vänner!
Detta har varit en Söndag helt i min smak måste jag säga. Först blev det bullfrukost och mys framför tv.n, sen åkte vi in till Vellinge blomman för att jag ville kolla på deras Yankee candles. Fick med mig ett som doftar underbart av kokos och svarta vinbär, mums!
 
Sen åkte vi in en runda till Emporia för jag tänkte fixa mina höststövlar när vi ändå var ute och körde en runda. Så sagt och gjort, jag hittade ett par riktigt fina stövlar inne på skopunkten, och 500.- fattigare åkte vi hemåt igen.
Nu har vi precis snabbstädat lägenheten och även varit ute och fotat, bilder kommer snart. Nu väntar vi bara på kvällens middag som blir lasagne, och sen är det äntligen kväll.
 
Så överlag har detta varit en produktiv men mysig Söndag med mitt hjärta.
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0