Torsdag 15.e Oktober

Hej mina hjärtan!
Idag kändes kroppen riktigt trött när klockan ringde i morse. Har kört på med träningen som en tok denna veckan, men jag ska köra mina fyra pass ( 2 vanliga & två dubbelpass. Dubbelpasset räknas som ett (A) ) annars känns liksom inte livet komplett, om man säger som så.
 
Idag skulle jag ut till förskolan för att ha ännu en läsaktivitet med barnen, och denna gången skulle jag berätta en saga utan att ha boken framför mig. Bestämde att dom skulle sitta och hålla på med lera undertiden jag berättade..och ja, det gick väl sådär, dom lyssnade ju iallafall fast än jag tror att leran var lite roligare än mig. Men det är inte hela världen, och det gör inget om inte aktiviteten blir 100% bra. 
 
Sen kom jag hem och fixade ihop lite mat, kycklingwok med ris. Och klockan 18:00 väntade veckans sista dubbelpass som blev ett Cg/iw-intervall pass..ojoj, ja kroppen va som sagt riktigt trött. Men jag har kämpat på riktigt bra..och på Tisdag har jag kommit upp i 50 pass, och har bara hälften kvar till mina hundra pass..woop woop detta ska jag fixa! :D
 
Men nu ska jag slänga mig i soffan en lite stund, och sen väntar sängen och jag kommer somna väääldigt snabbt känner jag på mig.
 
Puss & kram ♥
 
En perfekt lunch 
 
Detta är min gamla barnbok, från typ 1991..hehe..lika gammal som jag (A). Men denna utgick jag iallafall ifrån på aktiviteten.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0