Festbilder: Oj, jag har visst kommit fel!

Hej mina hjärtan, här kommer lite bilder från festen i Lördags. Vi fotade inte så mycket under kvällen, utan det va mest allas utklädnader vi fokuserade på. 
 
Sandra.
Playboy bunny
 
Josse
Klädd för en balkväll
 
Oskar
Pippi Långstrump
( Ska tilläggas att barnen på våran gård blev helt lyriska när dom såg honom, och hängde utanför vårat fönster och skrek efter honom hur längesom helst! Hahah)
 
Maria
Super Mario
 
Nathalie
Nördig tjej
 
Fredrik
Nördig kille
 
Filip
Star wars-snubbe? haha :D
 
Linus
Golfare
 
Jag var Tandfen
 
 Rasmus var Hit man, dock utan avrakat hår
 
 
 
 
 
Så här fint hade vi gjort det i vardagsrummet. Rasmus hade köpt helium som vi blåste upp ballongerna med, och jag kan säga att dom var verkligen kvällens höjdpunkt. Så vi skrattade!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0