Trött Torsdag & frukostbricka

Godmorgon mina hjärtan!
Då var det Torsdag, och i morgon är det äntligen helg! Då väntar massa roliga saker, bl.a. Kalas och adventsfrukost med Linus & Sandra. 

Men nu ska jag först in till skolan, en timme tidigare, för att jobba på vår redovisning tills i morgon. Tyvärr är typ halva gruppen sjuk så jag hoppas att vi får ihop det ändå. Sen slutar jag klockan 12, och då ska jag hem och städa! Nu när jag fått tillbaka min älskade bil, så kan jag äntligen köra på soptippen.

Och på tal om bil, igår efter jag hämtat den så var jag ute och körde i ca 4 timmar, haha jag skojar inte! Har saknat den så grymt mycket ❤️

Iallafall, ni får ha en jättefin Torsdag och jag hoppas att ni från en toppendag.
Puss.

Dagens frukost på min nya bricka från returhuset.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0