Söndagsmys & snö

Hej min hjärtan, hoppas ni haft en fin Söndag?!
Vintern har kommit till Trelleborg, och både jag & Rasmus har haft liite julfeeling hela dagen.
Iallafall så bestämde vi oss för att köra till ett ställe i Staffanstorp som heter Returhuset för att hitta lite nya julsaker. Så det blev bl.a. en ny adventsstake. Och när vi åkte hem snöade det så otroligt mycket, att när vi väl var hemma vara jag bara tvungen att springa ner i källaren och plocka upp julsakerna. Men inget förutom vår ljusslinga på balkongen är uppe än, resten får vänta tills helgen. Men attans vad det kliar i fingrarna!
 
Iallafall så hade Rasmus bokat 2 biljetter till den sista Hunger Games filmen nu i kväll. Så det blev en snabb, god och väldigt mysig middag+ matlådefix i form av korv och hemgjord potatismos..fruktansvärt underskattat måste jag säga.
Sen var det dags för film. Och alltså se den, den vara grymt bra!!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, för i morgon är det skolan och plugg, sen väntar lite träning också.
 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0