Helgmys

 
Hej på er mina små sötnosar!
Hoppas ni haft en trevlig helg? MIn har varit väldigt lugn och mysig. Rasmus var iväg och fotade i Fredagskväll så jag cyklade och köpte lite sushi och mös i soffan. Vi hade ju klass 1 varning här nere, och jag kan säga att efter jag kommit hem så började det storma fruktansvärt!
Igår va Rasmus tvungen att rycka in på jobb igen, men vet ni jag gillar att få lite ensamtid. Så jag underhöll mig med att städa hela lägenheten, lika bra att göra något. Och snart ärdet ju dags för julsakerna att komma upp. Hade ju oppats få tid till att storrensa här hemma innan dess också. För gud vad vi har saker!
 
Iallafall så blev det en myskväll med lite bio, En underbara jävla jul. Så mysig, så rolig och så himla mycket kaos!
Rekommenderar er verkligen att se den om ni får tid. Efter bion blev det en kycklingrulle för mig och sen begav vi oss hem för att se på när Sverige vann mot Dannmark!
 
Och i dag ska vi alldeles strax iväg en runda med mamma, för vi ska åka och kolla lite julmarknader tänkte vi. Planen var att åka till ett ställe som heter Majas cottage, där allt dom säljer är till förmål för barncanserfonden.
Men jag tror vi ska åka och kolla några andra stället också.
 
Puss och kram, ha en fin Söndag♥ 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0