Söndagsfika

Hej finisar.
Oj vilket höstväder det är ute i dag, men jag längtar ju redan ( jag är knäpp jag vet!) till höst och vintern så för mig gör det ingenting. Dock är det ju rätt skönt när solen lyser och vädret är fint, men jag försöker se något positivt i båda.
 
Och något annat som är riktigt positivt är att jag snart ska träffa Sandra för en fika, lite skitsnack och en runda i stan. Det ska bli så kul! :D ..Och jag kan nog behöva snacka av mig lite tror jag?!
 
Annars flyter dagen på som vanligt. Och om jag får tid, eller jag får nog ta mig tid, så ska jag sätta mig och läsa lite kurslitteratur ikväll. Har ju äntligen kommit på vilken aktivitet jag ska göra med barnen. Fast denna gången var det rätt svårt, men det löste sig tillslut :D 
 
Ha en fin dag, så hörs vi kanske sen, om jag hittat något fint i stan. ♥
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0