Seg fredag i sängen

Hej finisar!
Okej, jag har legat i sängen sen halv tolv idag..är jag seg eller? Men ibland har man såna dagar.
Fick hem min veckorevyn innan också, så har suttit och lusläst hela tidningen medans jag kollat på sex and the city och surfat på datorn, multitasking?
 
Ska snart ta mig i kragen och bege mig ut en runda, måste ju njuta lite av det fina vädret känner jag. Tänkte även unna mig något mumsig i kväll, och jag är sjukt sugen på kebab, crazy a know, det är inte ofta det. :D 

Och för övrig så har jag sjukaste träningsvärken i hela kroppen i dag, oj oj..men fy så gött att vara igång igen!
 
Ja ni får ha en fin eftermiddag och kväll, så hörs vi ♥
 
Min typ av kvalitetstid. LOVE IT!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0