regn och rusk

 
Hej, här kommer en oglamorös bild direkt från soffan!
Det började spöregna när jag skulle av bussen, kul, så jag sitter med handduksturban på huvudet och mina jeans och jacka hänger på tork. Tur att jag bara skulle hem!

Iallafall så har jag haft en riktigt rolig lektion i skolan idag, fast vet inte om jag vill kalla det lektion? Det heter veckans utmaning, och typ varje vecka ska vi ha gjort en uppgift, bild,drama eller som nu rytmik. Och detta ska vi sen visa upp för klassen och diskutera det lite.
Det vara så himla roligt, och vi dansade till Pink panther- themesong, googla om du inte vet vilken det är ;) 

Men ja som sagt nu är jag hemma, och ska bara chilla i soffan några timmar innan det är dags för lite träning. Bröst & triceps blir det i kväll.
 
Hörs ♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0