Plugg på balkongen

Hej på er!
Ledsen att jag inte skrev i går, men det hände verkligen inget roligt på hela dagen, ja förutom träningen då. Och den gick så sjukt bra! Jag måste sluta tro att jag är så himla svag, när jag egentligen är redigt stark i vissa övningar. Pappa och Rasmus skäller lite på mig för att jag mesar, haha, jag får skärpa mig på den fronten. Så jag satte PB i vadpress i går, 105 kg, känns bra!
Så ja det va vad som hände i går.
 
I dag ringde klockan kvart i 8, för vi hade tvättid klockan 8. Så det va bara att masa sig ur sängen och kånka ner tvätten i tvättstugan. Nu väntar jag på att den ska torka och sen är jag färdig!

Nu håller jag på att fixa lite lunch till mig själv. Hade några kycklingklubbor i frysen som jag tänkte mumsa i mig tillsammans med en sallad. Jag måste bli bättre på att äta ordentligt!
Hat blivit så sjukt dåligt på det på sista tiden, eller jag har nog alltid varit dålig på det...Men det ska bli ändring, det har jag bestämt!
 
Tänkte även ta tag i pluggandet som jag skjutit på sen i Fredags, bra jobbat Kajsa!! Men för att motivera mig litegrann satte jag mig på balkongen för att inte fastna i sängen heeela dagen, igen.. 

Men, ni får ha en fin dag, så hörs vi ♥
 
Jag älskar vår balkong! Och jag ångrar mig såå mycket att jag sa att jag längtade till höst och vintern.
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0