PAUS!

Hej på er!
Jag tänkte bara skriva ett snabbt inlägg angånde youtube.
 
Jag kommer ta en längre paus som det ser ut just nu. Och vet inte när jag kommer börja att göra videos igen.
Jag tycker helt enkelt inte det är roligt längre, och känner ingen glädje i att göra videos. 
Det är så mycket annat roligt som tar upp min tid,där b.la skolan och träningen. 
 
Så ja, jag ville mest bara skriva det, om det är någon här som prenumererar på min kanal. Ni får jättegärna fortsätta läsa min blogg, då detta är något jag tycker är sjukt roligt att göra :D
 
Puss på er ♥
 
 
 
Edit: Om jag ska vara ärlig så är jag riktigt trött på pressen som har blivit ang att få upp bra och roliga videos. Tycker det har blivit lite för stort för min smak. Och jag är inte beredd att lägga ner så myckt tid på att få en stor kanal. När jag vet att det inte är något jag kommer syssla med när jag blir äldre.
Där emot älskar jag youtube, och att kolla på videos kan jag göra i flera timmar. Men jag tror att man ska sluta när man känner att man ligger på topp. Och ja som sagt, jag känner ingen glädje i att lägga upp videos. Jag får bara ångest av att sitta och klicka in och kolla om någon tittat, gillat eller kommenterat mina klipp hela tiden. 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0