Måndag och förkyld..

Hej fina Ni ♥
Den dumma förkylningen har inte släppt än, men det är inte mycket att göra åt saken. Har tryckt lite glass för att halsen skulle sluta göra ont, och det hjälpte litegrann. Så nu är det bara till att vila så jag är frisk tills på Onsdag då vi ska ha redovisning på aktiviteten vi gjorde på förskolorna.
 
Och den håller jag på att fixa ihop just nu.
Rätt svårt då vi ska lägga allt krut på analysen denna gången, och man vet inte riktigt vad man ska ta med? För jag vill ju ta med allt, haha :D
Men det löser sig alltid.
 
Annars ska jag bara ligga i sängen hela dagen och ta det allmänt lungt. Träningsvärken börjar släppa lite smått också, och jag ser så mycket fram emot nästa Måndag när vi kör igång med träningen igen! Motivationen är på topp om man säger som så.

En sjukfis som trycker glass i stora lass.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0