Måndag, måndag, måndag

Halloj! Måndag igen och jag är på väg in till skolan för att gå på en lektion som inte ens är obligatorisk, Gud så duktigt jag är då ;)
Haha nej skämt och sido, vi ska träna på utmaningen vi har tills i morgon också. Så jag måste in där ändå.

Men vet ni, fast än det är Måndag i dag och det är sjukt långt till helgen, så är jag ändå sjukt glad! För i dag börjar vi träna igen!! Efter en veckas uppehåll efter toughest så är vi fit for fight!! Fan vad pepp jag är! :D

Selfie från kalaset i Lördags




Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Vilken härlig dag det låter som! :) Skönt att börja träna.

Svar: Tack! Ja den är rätt härlig faktiskt.
Det ska bli så skönt att komma igång igen, klättrar på väggarna. :D
Kajsa Holmdahl

2015-05-11 @ 12:44:59
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: linda

När jag rullade ner sidan så kom det så ditt hår var till axlarna, du hade passat i det :) Och lite uppklippt där bak i nacken. men du e lika söt nu med :)

Svar: Tack! :D <3Åh jag har haft korthår så det räcker, och då menar jag jääätttekort, haha skulle inte våga klippa det så igen ;)
Kajsa Holmdahl

2015-05-12 @ 20:55:04
Postat av: linda

Nä det förstår jag, man får ångest bara man klipper topparna :) Mitt e jätte långt nu o tjockt :) Låter mamma klippa mina toppar, för frisören ser ej skillnad på 1 cm och 5 cm haha.

2015-05-15 @ 22:06:30

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0