Jag & Pappa sprang toughest!

Alltså fatta att jag har sprungit toughest!!! Det tog oss två timmars slit, men vet ni, det var det fan värt!
 
Under och över en massa hinder, ner i gegga, simma i 4 gradigt vatten (havet) och springa sammanlagt 8 km, ja lite sånt gjorde vi i dag. Och jag kan säga att havet va värst, fy fan vilken chock kroppen fick! Men vi tog oss igenom allt, och trots att det blev några straffrundor och att jag inte riktigt klarade rampen..jag var SÅ NÄRA!!! (Ska ta den nästa gång!)
Så är jag galet nöjd!

Nu är det vila den kommande veckan, och sen kör vi i gång igen. Denna gången tuffare! Och fy för vad jag ska bygga muskler så jag kan springa igen, och klara fler svåra hinder nästa gång! :D :D

Ja som sagt, lycklig tjej här. Men också sjukt trött och med blåmärken och skrapsår på benen, men det gör detsamma för jag har sprungit f*cking toughest ( förlåt försvordommen, men jag är så sjukt glad!)
 
Den va sjuuukt tung!
 
 
 
 
 
 
 
Jag på rampen
 
Så jäkla grymma, och trötta!
 
Lite småont här och där.
 
Den kämpade jag för! :D
 
 
 
 
 
Kommer fler bilder som Rasmus tagit, lite senare.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0