En morgon i soffan

Hej mina finisar!
Idag blev det en tidig morgon, men vet ni jag går bara mellan 8-12 i dag, så det kan jag nog stå ut med.
 
Redovisningen gick föresten bra i går, och jag gissar på att den blev godkänd, skönt! Nu är det bara två examinationer kvar, och sen är det hej sommarlov! Och som jag längtar ihjäl, för ju närmare sommaren vi kommer ju närmare kommer vi Spanien-resan, och den längtar jag mest efter. :)
 
Iallafall så ska jag dricka upp mitt kaffe nu, och titta lite på nyhetsmorgon innan jag ska cykla till bussen, vilken hurtbulle jag är va ;) Dock så har Tösen lagt sig så mysigt i mitt knä, så jag vill ju inte riktigt resa mig här ifrån.
 
Ni får ha en jättefin dag allihopa, och gud vad kul att besökarantalet stigit! Välkomna, hoppas ni stannar   ♥♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0