"Today I don't feel like doing anything"

Okej, idag är det en riktig "Lazy day" känner jag.
Sitter här och surfar runt lite på datorn samtidigt som jag läser och pluggar, typ.
Var är motivationen någonstans? Jag blir lite galen faktiskt, och känner att jag bara vill få denna kursen överstökad, för jag fattar inget ändå! Suck..
 
Men men, nu ska vi inte vara negativa, det löser sig alltid. Och fattar man inte så får man fråga tills man fattar.
Som tur är så ska jag på möte med studenthälsan i morgon igen, vet dock inte vad vi ska prata om denna gången, men det jag vet är att jag ska få göra ett test/prov kalla det vad du vill, för att se om jag har typ dyslexi eller något annat kul ;)  Dock inte i morgon, men inom en snar framtid.

Sen kan jag säga att jag har sjukaste träningsvärken i ben & rumpa, FY FÖR!! :O
Och i kväll ska boobisarna och triceps få sig en omgång, bring it!
   

Låten om mitt liv, hahahah!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0