Pluggtips

Halloj!
Jag satt uppe lite längre i gårkväll och funderade på vårat arbete till skolan, och blev så jävla frustrerad över att jag inte fattade vad jag höll på med. Och ja som de flesta nog vet när man får blackouts, så blir man blir jävligt desperat att hitta någon form av hjälp eller tips.

Så jag sökte och sökte..
Och tillslut hittade jag faktiskt en app som var superbra! 

Den heter "Learning style" och kostar 19:- på AppStore.
Denna hjälper dig med att hitta din pluggteknik igenom att du får svara på ett ex antal frågor om pluggandet i allmänhet, miljö och hur du själv känner att du pluggar bäst.

Utifrån svaren får du då fram en mall eller Guide på hur du ska lägga upp ditt pluggande.

Riktigt bra app om jag får säga det själv, och den prickade rätt på många saker!
Testa den säger jag bara om ni känner att er pluggteknik inte är den bästa!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0