Måndag 2.e Mars

Hej vänner!
Då var det Måndag igen, och även den 2.e mars! Snart är det vår!! :D
 
Helgen har varit väldigt kort då jag satt och skrev tenta hela lördagen, men det kändes bra iallafall. På Fredagen skulle vi in till Malmö för att se Champions of rock a tribute to Queen, och hjälp så bra det var! Nästan hela Malmö arena var fullsatt.
Och i går ville jag sova länge men Rasmus drog upp mig kl 10 då vi hade tvättid och skulle innan köra och handla innan vi skulle på middag inne hos Sandra där Linus också var.
Så vi kollade på Frost och käkade kotlett med potatisgratäng och bea, inte helt fel ;)
Så det va min helg. 
 
Just nu sitter jag på bussen in till skolan, ska ha dramalektion och även en föreläsning, så jag slutar redan 12 i dag. Skönt!
 
Perfekta platser
 
 
Middagen från innan Queen-konserten. Farligt gott!!
..och just det, i går bokade jag, Rasmus, Sandra & Linus en resa till Spanien över midsommar! Tjohoo!! :D
 











Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0