Tisdag 28.e Juli

Hej mina finisar!
Det märks att det är semesterveckor nu, för bloggstatistiken sjunker. Men det gör inte så mycket, jag är glad att ni kommer in och läser här ändå :)
Idag har jag spenderat mina timmar framför pintest och verkligen trånat efter julpyssel och höstmys, men alltså vafan, när sommarvärmen inte kommer då får man lov! ;)
 
Jag ska alldeles strax göra mig redo för lite träning. Körde det sjuukaste IW-passet i går, MY GOD säger jag bara! Kräkkänsla hela vägen då det va intervaller i 1,2,3 och 4 minuter..hehehe. GÖTT!! Det ska kännas att man tränar, och det gjorde det verkligen, svetten sprutade ur öronen :P Och vet ni vad, det blir samma pass idag igen!!!! WOHOOO!!!
 
Men ja, ni får ha det så jättebra så hörs vi ♥
 
Jag & Rasmus i Spanien 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0