Tisdag 14.e Juli

Trött, tröttare, tröttast skriver!

Är lite smått irriterad på min Sömncykel just nu kan jag säga, och jag vet inte vad problemet är? Men jag kommer inte till ro, ligger och vrider och vänder på mig hela tiden. Så i morse när klockan ringde halv 6 hade jag nog snittat 4 timmars sömn, suck...

Så timmarna på jobb gick riktigt långsamt idag, och jag ville bara hem till min säng. Men jag tog mig i kragen och cyklade till friskis nu i kväll för att vara med på ett (svettigt) Iw-intervall pass. Och jag säger bara som så, att ibland behöver man nog ett avbrott från vissa saker för att sedan komma tillbaka, och då tycka det är dubbelt så roligt. :)
Dock är jag fortfarande trött och ska inte vänta länge med att gå och lägga mig. Men pengagalna jag har tagit på mig ett riktigt monsterpass i morgon kan jag säga, 07.30- 20:45, hehehehehe... Cash is king! Så det blir som sagt tidigt i säng, så jag kan få sova mina timmar :)
 
Så vi hörs i morgon hoppas jag. ♥
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0