Social helg

Tjohej på er, hoppas ni haft en trevlig Söndag?!
Jag ska alldelles strax hoppa i säng, ska bara skriva detta inlägget och vänta på att min färg i håret ska bli klar.
 
Denna helgen har i min mening varit väldigt social! I Fredags var jag uppe hos pappa och åt sushi, i går blev det tjejkväll/dag hemma hos Josse, och det va riktigt trevligt! Kom dit klockan tre på eftermiddagen och åkte hem klockan tre på natten, haha!. Och i dag har jag träffat bästa Paulina för att äntligen se sommarrevyn, men alltså fy vad jag blev besviken denna gången. Men dom ska väl inte lyckas alltid?! :P
 
Efter det cyklade jag bort till Casablanca där Rasmus, hans syster & hennes man väntade, och så även en hamburgertallrik, fint.
 
Så ja, det har varit en väldigt social helg måste jag säga. Men nästa helg spenderar jag mestadels på jobb så man får passa på när tillfällen. :)
 
 
 
Kajsa Grillmästaren!
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0