Långt hår!!

Hej mina finisar, jag hoppas ni haft en bra start på veckan och att ni hade en trevlig helg.
Min bestod av sushi, ensamtid, fika med vänner, lunch med sambo, jobb, datorhäng och lite choklad som pricken över i.et.
 
I dag vaknade jag av en katt som jamade så förfärligt att jag skulle gå upp och leka med henne. Tack Tösen :P
Men ja upp kom jag, och sen satte jag igång med en ordentlig storstädning, och fy så skönt det känns nu efteråt! Tänkte ta mig i kragen och rensa lite till i morgon, för hjälp så vi samlat på oss skit sen vi flyttade in här 2013! Så nu ska badrummet få sig en omgång tänkte jag, eller iallafall badrumsskåpet.
 
Men ja, det känns som att bloggen ekar lite då och då nu i sommar, inte mycket som händer just nu mer är att jag jobbar och jobbar. Ska dock träffa Paulina på Onsdag, vi ska (som varje år ;) )  se sommarrevyn i parken. Hon, jag och alla pensionärer ;) 
Fast jag ser mer framemot att träffa henne :P
 
 
Sen, på tal om något annat dårå. Jag har fått dille på Lååååååångt hår igen. Vill så så gärna ha det! Men jag får alltid en knäpp och klipper av mig det för jag tycker det ser förjävligt ut...suck! Någon som har tips på hur man kan göra för att inte röra håret/klippa det, när man försöker växa ut det?! Någon? (A)
 
Så himla fint och kvinnligt! Im dying over here!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0