Jag är bra!

Hello friends!
Okej jag skulle sovit för längesedan, men så blir det ibland. I morgon är sista dagen på jobb för denna vecka, och sen har jag spenderat 6 av 7 dagar på jobb, varav en dag som det blev ett dubbelpass. Är jag grym eller är jag grym?!
Fan vad jag trivs, och hjälp vad mycket jag lär mig om andra och mig själv! Jag är glad och känner att jag gör nytta :)

Stort plus för att jag fick höra att jag fått en jättefin komplimang av en kollega efter att jag gått hem nu i kväll. Jag blev helt ärligt tårögd! 

Nu ska jag försöka sova några timmar och sen ska jag kicka as de sista 7 timmarna på jobb innan 2 dagars ledighet väntar. Bring it!!


För övrigt så var jag ju hos Pau igår och vi rotade fram massor med gamla bilder. Här är jag x3! Hahah, så jäkla kul!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0