Babyshower ♥

Hej på er! Jahap då va det Söndag och helgen är snart över..men inte för mig, för jag är ledig i morgon ;)
Igår blev det en myskväll med lite sushi och grönsaker med dippa, sen att det spöregnade ute halva kvällen gjorde  ju inte myset sämre. Och klockan halv två på natten hämtade jag Rasmus från en grabbkväll i Malmö. 
 
Idag blev det en tripp till Ikea och Emporia, och typ halva Sverige hade samma tanke som vi..snark! Men vi fick handlat det vi behövde, sen körde vi upp till pappa för en liten fika. Efter det begav sig jag och mamma till Sofia för hennes babyshower, som verkligen var jättemysig. Och hon fick massor med fina saker till flickbebisen ♥
 
Nu ska jag ta en härlig dusch, och sen ska jag måla mina naglar.
Puss & Kram ♥
 
(Hon har magen, jag har brösten.. HAHAHAHA!!!)
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0