Reggio Emilia.

Uuuusch..så trött jag är!
Måndagar är inte alltid så roliga. Men det är bara att göra eller hur! Får se framemot ikväll när jag får gå och lägga mig,hihi.
 
Dock så ser jag mest framemot att min sena lunch ska bli färdig just nu, för jag dör hugerdöden! Har suttit i 4 timmar och lyssnat på 10 redovisnignar om Olika Pedagoger som betytt mycket för dagens förskola, blöörk! Dock så gick vår redovisning om Reggio Emilia sjukt bra. Och nu efteråt är jag nöjd, men känner att jag nog kunde gjort lite till, men ja så är det.. :D
Åh vad jag längtar tills nästa kurs börjar, och även tills den 3.e Februari då praktiken börjar!!
 
Anyway, min dag och kväll kommer att bestå av massa plugg. Så vi hörs!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0