Examen.

Grattis grattis grattis!!
..till alla som tar examen i dag, tänk om tre år är det min tur. 

Haha, precis som när man började på gymnasiet, och satt och kollade på 3.orna när dom gjorde sina studentspex och gick i studentparaden. Och man triumferade med att om 3 år va det banne mig ens egen tur! Vilka tider va?!

Så i morgon ska vi in till en av min tjejkompisar och fira att hon idag blir examinerad Lärare, hur duktigt är inte det?! 5 år på högskolan, nästan så jag blir lite extra stolt över henne fakiskt, haha :D
 
Annars så kommer det inte hända så mycket idag, skulle träffat en kompis men hon fick hoppa in på ett jobb. Så nu får jag hitta på något annat.
 
Jaja, vi hörs kanske sen. ♥
 
 
En liten skitunge som tog studenten utan helt slutbetyg, har nu pluggat upp allt, och börjat på högskolan.
JAG KAN OCKSÅ!
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0