Chilledill dag

Oj! Jag sov visst till kl 14 idag, hehe.
Gissar på att jag behövde det efter gårdagens tenta, och jag va inte i säng förens seent på ja, natten.

Och idag har det verkligen bara regnat heeela dagen, så himla tråkigt :( Jag vill ha sommar, eller åt minstonde vår nu! Så man blir lite pigg & glad.
Visst känns livet lite lättare på våren och sommaren? Därför sitter jag och lyssnar på Gyllene Tider just nu, och drömmer mig bort till varma sommarkvällar/dagar, glass, mysiga kvällsbad och grillkvällar. ♥
 
..Men iallafall, idag har som sagt varit en riktig chilledag, och jag har bara städat, kul. Och sen har vår diskmaskin gått sönder! Så nu är man inte så bortskämd med att kunna starta den och sen göra något annat. Nej nu måste man stå och diska för hand! (Dagens I-landsproblem!) OJ vad man bli bortskämd!! ;)

Ska strax fixa lite mellanmål, och sen förbereda mig för kvällens träning som blir CgX (x-treme), kommer dö!
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0