Bitten Johnsson, Bli fri från ditt sockerberoende

Hej på kvällskvisten.
Ska alldelles strax hoppa i säng efter ett galet bra träningspass. Oj oj, efter gårdagens mindre bra pass kändes detta awesome!! 
Jag tänkte också passa på att tips om en video/föreläsning om sockerberoende av Bitten Johnsson. Hon har själv varit sockerberoende och även alkolist, men nu är hon "nykter" från båda missbruken.
Se det, jag lovar att ni inte blir besvikna, hon har mycket vettigt att säga.
 
Puss och god natt på en mina fina läsare! ♥
(Och i morgon är det Fredag, vilket betyder grönsakstallrik för mig, eller ska jag kanske köpa melon? Jaja, vi får se.)
 
 
 
Kvällens kvällsmat.
Naturell kvarg med hallon, och en macka med goooottt pålägg. 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0