Trött, tröttare, Kajsa är tröttast!

Jag säger välkommen till min kommande verklighet *käftsmäll*. Tidiga mornar vs Kajsa= 1-0! 

Jag är så trött så jag skulle kunna spy! Men på samma gång har jag ju världens bästa "jobb" (praktik) och barnen är helt underbara! 
Men, att vänja sig med att gå upp klockan tidigt på morgonen och jobba 8 timmar, ja det lär ta tid tror jag ;)
Men jag trivs iallafall, och jag har gjort rätt val!! 

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv faktiskt, eller jo, jag kuggade skiten ur tenta-helvetet!! Så jävla besviken, men det är bara att göra om och göra rätt! Eller hur? :)

Så på lördag ska jag in till Malmö med mamma för att fika lite, men också för att fixa lite böcker på skolan. Och på lördag fyller jag 24 också! :D (jepp, jag tycker fortfarande om att fylla år, hihihi)

Nu ska jag duscha och sen SOVA!! 
Och hoppas på att jag har sjuk träningsvärk i magen efter kvällens CGx-pass i morgon.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0