Grattis på födelsedagen!

Grattis på födelsedagen till mig själv! 24 år, oj så gammalt, eller inte ;)
Tyvärr så har jag drabbats av en sån där jobbig förkylning, men jag håller humöret uppe ändå!

Nu har jag precis kommit hem från Malmö, för jag och mamma har varit där inne och köpt presenter till mig. Bäst när man får välja själv (A).
Men det va supermysigt!

Nu väntar jag bara på att Rasmus ska komma hem så vi kan köra och handla till kvällens middag, och även köra och köpa godis! För det får jag äta i dag, och sen blir det inget mer förens efter toughest ( 2.a Maj), så i kväll blir det lösgodis! Tjohoo!!
..men om jag ska vara helt ärlig så finns inte suget där! :O 
Inget alls faktiskt, bra och dåligt ;)

Well well, jag tänkte gå och ta en power-nap nu, och hoppas att jag blir frisk.

Puss!!!
My gifts

Ena presenten jag fick av Rasmus. :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0