Fredag I love Yooooou!!!

Äntligen är det Fredag! Och jag är så pepp!
Jag är pepp på min tjejkväll i kväll ( och sjukt stressad!) och sen är jag pepp på att få sova hela lördagen!!
Wohooo! För mina ögon går i kors just nu..jisses!
Men helgen bjuder på mycket kul! I kväll blir det som sagt tjejkväll, och på lördag ska vi äta på Kinarestaurang med Rasmus familj för att fira att hans mamma fyllt år.
Och på Söndag har jag fått jobb som ansiktsmålare på ett kalas, är jag i extas eller?! Så himla roligt! Och jag kan säga att min hjärna och mina fingrar längtar efter att få vara lite kreativa!

Iallafall så ska jag strax in och jobba i en timme till. Sen bär det av hem.

Puss!!

Fick äntligen min träningslogbok igår!
149:- på Fitnessguru









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0