CGx!!

Snart har jag jobbat min andra praktikvecka, helt galet vad snabbt tiden går! :O
Idag hade jag stängningen och va i från jobb lite efter 6. Dock så blev det superstressigt då jag skulle vara på Friskis kvart i 7, hinna hem om och även hinna äta. Men vet ni, 18:43 steg jag innanför Friskis dörrar, hehehe ;)
 
Kvällens CGx-pass kändes sjukt jävla bra! Och nu när min förkylning äntligen släppt, så är det verkligen fullfart framåt! :D Känn peppen!
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen, och sen väntar min underbara säng på mig. I morgon är det Fredag och då blir det som sagt skivstång, sen ska jag bara sitta i soffan heeeela kvällen och förbereda mig på helgens festligheter!
På Lördag är det alla hjärtans dag, och då ska vi äta middag i Malmö med Linus & Sandra
Sen på Söndag ska jag och pappa in till Bulltofta för att testa deras utegym, och träna armgång. Och klockan 4 hämtar Lottis mig och tjejerna för då blir det bio i Malmö OCKSÅ! haha :D
 
Men vi hörs i morgon.
Stay on top ♥
 
Min "selfiekamera" är typ sämst, måste lämna in telefonen på lagning snart!
 
Kvällens goooooe middag som Rasmus fixade. Fläskkorv med Potatis och persiljesås, I´M DYING så gott! :D
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0