Då va det måndag igen!

Hej mina vänner, hoppas ni haft en bra start på veckan?!
Jag kan ju ärligt säga att min Måndag va svårstartad. Steg upp 5 i halv 8, och kl 8 skulle jag vara på förskolan.
Men vet ni, jag va till och med förtidig när jag väl kommit dit.

Annars har dagen gått så himla snabbt, och vips så va klockan 4, och jag skulle hem.

.. Och Dagen igår spenderade ju med pappa inne i Malmö. Vi skulle träna armgång och lite sånt. Och hjälp vad svårt det var!! Sen på kvällen stack vi tjejer in till Malmö igen för att äta på Jensens och sen se 50 shades of Gray.
Se den säger jag bara, så sjukt bra!!

Nu tänkte jag fixa lite ny energi, och ta en powernap. Sen ska jag förbereda mig för ett indoor-walking pass.
Jag & Lottis

Mums! 

Innan bion 











Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0