Allt har ett slut, men även en början.

SÅ!
Då va praktiken över för denna gången...tyvärr!
Det är både skönt och jobbigt, om man kan säga så. När jag skulle gå hem och alla barnen kramade om mig då va det så nära att tårarna kom. Usch vad jobbigt det är att lämna något som man faktiskt blivit van att vara i.
Och alla dessa underbara barn som ger mig så mycket glädje och skratt, frustration och panik. Dom är så himla underbara, och har gjort mig så mycket klokare på dessa 4 veckor. Jag har verkligen växt som människa. ♥
 
I morgon är det back to school, men det är rätt okej det också, speciellt för att jag i morgon inte behöver gå upp förrens klockan halv 11!! Den ni, när man gått upp förtidigt hela månaden. 
 
Förresten så har jag kört min första träningsvecka på Fame fitness nu, och jag är såld! Så jag längtat efter tung styrketräning som man inte stressar iväg.
Vill inte säga att det är något fel på Friskis, inte alls, men just nu tillfredställer det inte mina behov helt enkelt.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa klart lite kurslitteratur.
Puss 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0