Juldagen

Hej hjärtan, idag ska jag bara ligga i sängen och kolla på film på tv.n. Hur underbart?! Jag hoppas ni hade en mysig julafton i går och att ni åt gott och fick mycket fint!
Vi hade en så himla lugn julafton, och ärligt dom är faktiskt bäst. När man kan göra lite som man vill, någon tittar på tv, någon vilar en stund och någon fixar med maten.

På kvällen åkte jag en runda till Rasmus och hans familj för att fira en liten stund med dom och få och ge julklappar. Sen blev det en runda "när då då". Rasmus fick spelet i julklapp av mig. Sen åkte vi tillbaka till mamma och även där spelade vi ett spel som jag tyckte va SÅ kul, så nu måste jag köpa det. Jag älskar att spela spel! Skulle lätt kunna ha en hel kväll där man bara spelar en massa spel och äter något gott.
 
Men ja iallafall, himla mysig julafton och himla fina julklappar! Nu ska jag kolla färdigt på Ice age 3 ;)
 
Puss ♥
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0