Julaftonsmorgon

God jul mina fina läsare!
 
 Jag blir lika förvånad varje år vid den här tiden. När man gått och längtat efter julen sen i somras, och idag så är det julafton. Helt galet, det går så fort! 
Iallafall så har vi haft en jättemysig morgon, fast än att jag är sjuukt trött..hehe. Men iallafall så hade vi en räkmacka kvar sen igår, så den fick bli vår frukost tillsammans med en kopp kaffe och ett glas julmust, och några skumtomtar..
Jag och Rasmus gav varandra vars en julklapp nu på morgonen, det brukar vi göra. Och jag fick boken Superlicious av Julia Fors & Sofi Fahrman. Jag har deras första bok redan, så nu är jag superlycklig över att ha fått den andra också! 
 
Idag firas julen hos mamma som sagt, och vi ska alldelles strax börja byta om. Dock så är det så himla skönt att sitta i soffan och mysa framför Tv.n med Tösen :D
 
Men ja, ni får ha en mysig julafton.
Puss ♥
 
 
 
Tösen önskar GOD JUL! 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0