Härlig Måndag

Hej hjärtan!
Hoppas ni har det bra och förbereder er för julafton på Torsdag. Själv har jag en ynka julklapp kvar att köpa sen är jag också färdig, PUH!
Iallafall så blev det julfirande hos pappa igår med Rasmus, Maja & Coffe. Vi käkade lite julmat, spelade spel och delade ut julklappar. En av sakerna jag fick hade jag önskat mig så mycket, och det var en palett från Viva la Diva. Sen fick jag ett presentkort på Gina, och jag säger bara som så: JAG SKA SHOPPA KLÄDER!!!! :D
 
Idag vaknade jag redan 20 över 9, say what liksom! Och klockan tolv var jag hemma hos Pau för att träffa henne över en liten fika, och även träffa hennes nya lilla vovve Luna. En golden retriver, jag är SÅLD, så himla söt!!
 
Nu ska jag strax bege mig ut och iväg till Friskis, har ingen lust alls men det är bara att göra!!
Ha en fin kväll.
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0