8 1/2 år

Hej hjärtan!!
Det är Fredag, jag har ingen skola och det betyder att jag fått sova lääääänge idag. Ja det är lika bra att passa på, om två år är jag också en knegare och ska jobba 8-9 timmar varje dag...så jag njuter.

Har varit vaken en stund och kom på att vi har varken filmjölk eller mackor hemma, så jag ska köra och handla något att käka till frukost.

Sen ska jag baka lite julgodis tänkte jag. Bara två sorter men det är dom godaste ;)
Idag har jag och Rasmus 8 1/2 år tillsammans, fast vi brukar inte fira halvår, så vi ska bara käka lite och sen är han bjuden på grabbkväll och jag ska plugga..jobbigt är det men jag måste!

Men ja det är vad som händer, och imellan allt ska jag hinna tvätta också.
Puss och kraaaam!

❤️





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0