20 SNABBA FRÅGOR OM MIG

 

Hur gammal är du? 

Jag är 24 år, i 2 månader till..åldersnoja? haha!

 När vaknade du idag? 
Påtok försent! Ställde klockan på tio, men vara uppe kl 11:30

Vad åt du till frukost? 
2 grova bullar och en kopp kaffe

 Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
Jag hatar spagetti och köttfärssås, Bläää!
När jag var liten ville jag bli veterinär
Jag gillar att vara ensam


Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Det jag är nöjd med är rätt mycket saker. Så det som jag inte är nöjd med är min mage & rygg. 
Resten av min kropp tycker jag väldigt mycket om.  

Vad har du gjort idag? 
Idag har jag bara vaknat, cyklat till affären och handlat och sen har jag bara suttit vid datorn.


Vilken film såg du senast? 
Jag såg "The five year engagement" på tv igårkväll.

Är du besatt av någonting? 
 Nagellack ( har påtok för många) och djungelvrål

Beskriv en perfekt dag: 
En perfekt dag är när man fått sova länge och är utvilad. Helst skulle jag vilja vakna rätt tidigt och äta någon god frukost tillsammans med Rasmus. Sen skulle jag vilja åka och hitta på någon kul, vad vet jag inte. Men helst ska det nog vara sommar och sol, och varmt. Då skulle jag nog vilja åka till stranden och bada, och efter det åka hem och förbereda mat för att grilla. Sen skulle vi grillat något gott och sitta ute och prata till sent på natten, gärna med lite levande ljus och filtar omkring oss. 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
Platsen jag befinner mig på just nu är vårat vardagsrum. Och här är det väldigt ljust och vitt. Ganska stilrent och en jättestor julgran vid ena väggen av rummet.

 Vad lyssnar du på just nu? 
Jag lyssnar på musikhjälpen på tv, och just nu spelas låten: Show me the meaning of being lonely av Anna Ternheim.

Hur går du helst klädd? 
Jag går helst klädd i träningskläder, för då känner jag mig som snyggast.

 Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Kvällsmänniska. Men har nog börjar bli lite morgonmänniska, tror jag? hehe.


Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Rasten??
Haha, nej skämt och sido. Jag gillade teater väldigt mycket, för att jag gick ju Estet Drama. Annars gillade jag Religion, historia och slöjd.

Vad köpte du senast? 
En Nocco Citron/lime, Så gott!

Vad har du i dina fickor? 
Ingenting

Vilken är din favoritaffär? 
Dollar Store!!!! Är helt galen i den affären!

 Vilka smeknamn har du haft? 
Kajsa Bajsa ;)
Kojje
Kajsis
Plimpan
Budda

Vilka är dina största svagheter? 

Men gud vad svårt?!
Jag vill att alla ska ha det bra, och får lätt väldigt dåligt samvete om jag till exempel måste lämna någon själv, eller vet att någon är ensam. Eller tror att någon kommer vara jätteledsen om jag går iväg och ska hitta på något. Annars är jag nog lite dålig på att säga vara jag verkligen tycker, detta är dock något jag jobbar på. Är trött på att aldrig säga vad jag egentligen tycker och tänker om saker och ting.

 

 

 
 
( tidsinställt)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0