regnmys

Då väntar fyra dagars ledighet, och det är även 24 dagar till skolan börjar! JA som sagt var jag längtar så himla mycket! (Låt mig)

Idag har regnet öst och öst och öst ner typ hela för- och eftermiddagen, så jag har kurrat inne i soffan med en god Fanta och lite youtube & pintrest tittande. Ska vänta på att Rasmus ska komma hem så vi kan bestämma om vi ska våga oss på att grilla ikväll eller om vi skiter i det. Vädret är ju rätt oberäkneligt..
 
I morgon väntar en heldag med vännerna, som börjar klockan 09:30, då har vi hyrt en båt i Malmö och ska ta oss ut på en tur med den. Sen blir det lite lunch någonstans i Malmö, som sen avslutas med grillning på kvällen. Tror lätt att det kommer bli en supermysig dag. Sitter dock och velar lite nu om jag ska kolla vädret för i morgon eller inte ;)
 
Men ja, annars händer inte så mycket mer, men det är precis så jag vill ha det! 
Puss och kram
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0