Sömnbrist

Hej fina!
 
Usch och fy för förlite sömn, varför kan inte bara hjärnan stänga av, och fatta att den ska sova på natten?!
Så det blir ingen träning i kväll, för jag mår fruktansvärt illa, av sömnbrist..hur sjukt?! Men, det är bara att ladda om tills i morgon.. Hinner kanske en kortisrunda på Torsdag, vi får se.
 
Men nu ska jag bara ta det allmänt lugnt, och lyssna på min kropp som behöver vila.
 
Tänkte mest bara berätta att idag var vi ute på förskolorna igen och hade aktivitet. Min ide var rätt bra, men blev kanske inte som jag tänkt. Men när man ska analysera så behöver aktiviteten inte bli perfekt. Då blir analysen mer intressant ;)
 
Men ni får ha en fin kväll, så hörs vi i morgon. ❤️
 
Denna frukosten alltså.
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0