Måndag 27.e April

Hej mina älskade läsare!
 
Jag hoppas ni haft en bra start på veckan? Om inte, kämpa på ♥
Jag är ledig i dag så passade på att ta igen lite förlorad sömn, himla skönt och välbehövligt. Vaknade av två väldigt roliga mail, det första var att vi fått reda på vår tid till Toughest på Lördag, så de som bor i Malmötrakten och vill komma och kolla, så startar jag 12:25!!! :D :D :D Hjälp så pepp jag är!
Sen fick jag reda på att jag vunnit en tävling om en goodiebag med kroppsvård och lite smått och gott i.
 
Så min Måndag har börjat bra!
Nu ska jag fixa lite lunch, har börjar kolhydratsladda lite smått för Lördag, så det blir något med pasta idag. Och sen ska jag fixa lite med min aktivitet till förskolan i morgon. Är så exalterad för den, vi ska leka leken pomperipossa, om ni vet vilken det är? Men jag ska ändra lite i den, så i stället för pomperipossa så ska jag vara en trollkarl med en magisk cape som ska trolla bort dom, haha! Och sen ska jag ha ett trollspö att trolla tillbaka dom med.
...Jag får spela lite teater, det är väl därför jag är exalterad skulle jag tro :P
 
Men ni får ha en finfin dag ♥
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0