En glad tjej

Heej mina vänner.
 
Gud vad jag är på ett bra humör i dag, och riktigt duktig har jag varit också.
Fick ett ryck efter lunch och började storstäda hela lägenheten, vilket behövdes. Sen bara jag ut alla sopor till sopsorteringen, dammsugade och till och med dammtorkade golven.
 
Kanske därför jag är så himla glad? För visst mår man bra när det är fint runt om kring sig! :)
Nu står jag och lagar kvällens middag som faktiskt blir köttfärssås med penne pasta, och dom som känner mig vet att jag inte är så förtjust i det. Men vet ni, jag fick ett sånt ryck när vi va på Willys innan, att jag bara behövde köttfärssås i kväll liksom! Och himla gott ska det bli faktiskt ;)
 
I morgon då? Ja i morgon händer inte mycket, så egentligen är det Lördag för mig just nu, för att jag är ledig tills på Tisdag..hehehe..
Nu ska jag iallafall hugga in på kvällens middag.
 
Ha det så bra så hörs vi nog i morgon. ♥
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0