Bikini+kropp=Bikinikropp

Vet ni vad!!
 
Jag har idag köp min första ordentliga, och sjukt snygga bikini på fem år! Fatta att jag i fem år har suttit inne på sommaren för att jag skämts så otroligt mycket över min kropp, att jag vägrat ligga ute och sola eller vara på stranden.
Hur deprimerande är inte det? Sommaren är väl för fan till för alla människor, stora och små?!
 
Så jag bestämde mig för att åka in till emporia och Twilfit, för där har dom ordentliga bikinis, för oss med lite mer hylla dårå.. Och alltså ni kan inte förstå lyckan när jag stod i omklädningsrummet och upptäcker att min kropp inte allt ser så illa ut i en bikini som jag trott i mitt huvud.
 
Jag har inget sixpack, muskulös kropp eller en smal sliluett. Men vet ni, jag är förbannat trött på att gömma mig i vassen, som jag gjort de senaste åren. Jag vill också vara brun, ha kul och njuta av sommarens varma dagar.
Och det tänker jag inte göra från soffan i år, jag vill vara ute och njuta av sommaren, ta en skön löprunda på kvällen efter en riktigt härlig dag på stranden. "Jag vill känna livet i mig" som Madicken skulle sagt. 
 
NU vill jag ha sommar och spanien, för jag längtar verkligen ♥
 
Överdel 349:- l Underdel 179:- 
 
 
 
 


Postat av: Maria

Helt rätt! Du är hur fin som helst (y)

2015-04-24 @ 22:00:10
URL: http://mialilla.blogg.se
Postat av: Erica Seidlitz

Snygging! Du ser jättefin ut i bikini, finns absolut ingen anledning till att gömma sig i vassen! Njut ordentligt av sommaren i år, det tänker även jag göra :D

Svar: Men tack :D Nej visst finns det inte?! Det gör du helt rätt i :D
Kajsa Holmdahl

2015-04-25 @ 22:32:03
URL: http://ericaseidlitz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0