Because I´m happy.

Så här glad är jag idag!
Är på ett helt under-dunder-bart humör, och jag tror det har att göra med att solen skiner, och även att det börjar synas lite smått på min kropp att jag börjat ta hand om den.
 
I dag är det 1 månad till toughest och 74 dagar till Spanien. Och även om detta är en träningsresa för livet, så måste man sätta upp delmål. Så första är toughest och andra är spanien, detta ska jag fixa galant!
Jag har fått sjukt bra koll på maten, och nu vet jag precis hur jag ska äta, och det känns himla bra. Har dessutom fått en liten förkärlek för Herr Löpband, och det känns himla bra det också.
 
Så nu ska jag packa ihop mig och röra mig bort mot bussen för några timmar i skolan, och sen är det "påsklov" framtills på Tisdag.
 
Puss på er, och ha en fin dag ♥♥
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0