Så sjukt, kul.

Här sitter jag och äter en sjukt dålig frukost.
Risifrutti, bulle & red bull, vilken jäkla kombo va? hahaha!
 
Men så är det. Förkylningen har satt sig på halsen nu som vanligt när jag är sjuk. Så jag ska bort till maxi innan skolan för att handla mucoangin, absolut bästa tabletten för en ond hals!
 
Och sen har jag kli i kroppen också, jag vill träna! ..Och varför är det just nu när man är sjuk som man känner så för att träna? Jo det ska jag berätta! ...Det är för man bara äter en massa skit, och man hoppas så att ahlgrens bilar kanske ska skrämma bort den dumma förkylningen, hahaha! 
 
well, det är bara att stå ut.
NU ska jag äta upp min frulle, och sen sticka till skolan. Ska ju äntligen ut på praktik nästa vecka, och i dag ska jag träffa min handledare, KUL!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0