Måndag, du trötta Måndag

Halloj! 
dåligt jag sovit i natt, tror jag snittade 2 1/2 timmes sömn, gäsp! 
..dock så gick examinationen bra, tycker det är lite jobbigt att diskutera i grupp (med folk jag inte känner), men förhoppningsvis så släpper det snart. :) 

Nu är jag iallafall på väg hem, och jag längtar  efter min säng! 
Så en powernap blir det, och efter det ska jag äntligen träna igen, wohooo!





Postat av: Fan

Lägg upp videos på din youtube!!

Svar: min pojkvän är just nu sjuk, och jag vill inte göra videos när han är hemma, som jag sagt i en annan video.
Den som väntar på något gott.
Kajsa Holmdahl

2014-09-15 @ 19:59:50
Postat av: Ett fan*

Menade "ett fan" hehe

2014-09-15 @ 20:01:11

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0